Obchodné podmienky

POSKYTOVATEĽ SLUŽBY
● Obchodné meno: Zuzana Kouřilová
● Sídlo: Haburská 20, 821 01 Bratislava
● IČO: 55622488
● Zapísaný: Okresný úrad Bratislava
● Emailová adresa: info@deutschmitzuzana.sk
● Webová stránka: www.deutschmitzuzana.sk
● Názov banky: 365
● IBAN: SK6765000000003652218025
● BIC (SWIFT): POBNSKBA
● Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre
Bratislavský kraj, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 0258272103

PREAMBULA
Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce
zo zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim – poskytovateľom (ďalej ako „lektorka“) a
kupujúcim – spotrebiteľom (ďalej ako „študent“), ktorej predmetom je poskytnutie
služieb – individuálne lekcie, lekcie pre dvoch alebo digitálne produkty.

ČLÁNOK I. – VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1.1. Spotrebiteľom sa v zmysle týchto obchodných podmienok rozumie študent, ktorý
si zakúpi digitálny produkt alebo lekcie na webovej stránke lektorky.
1.2. Študent pre riadne poskytnutie služieb v zmysle platných právnych predpisov
lektorke poskytne tieto osobné údaje: meno, priezvisko, poštovú a fakturačnú
adresu, mobilné telefónne číslo a emailový kontakt.
1.3. Konkrétna zmluva o poskytovaní služieb medzi lektorkou a študentom je
uzatvorená momentom úhrady faktúry za konkrétnu objednanú službu a v prípade
digitálnych produktov po automatizovanej platbe cez platobnú bránu na webovej
stránke lektorky, pričom faktúra je študentovi odoslaná do 3 pracovných dní na
emailovú adresu, ktorú uviedol vo svojej objednávke.
1.4. V prípade ak lektorka a študent uzatvoria písomnú zmluvu o poskytovaní
služieb, v ktorej si dohodnú podmienky rozdielne od týchto obchodných podmienok,
bude sa ich zmluvný vzťah vykladať v zmysle písomne uzatvorenej zmluvy o
poskytovaní služieb.

ČLÁNOK II – SPOLUPRÁCA (INDIVIDUÁLNE ONLINE LEKCIE)
2.1. Študent si môže zvoliť balík 5, 10 alebo 15 lekcií. Dohoda je uzavretá vo chvíli,
keď študent emailom alebo správou potvrdí výber svojho balíka. Študent uvedie,
ktorý balík si vybral, spolu so svojimi fakturačnými údajmi. Potvrdenie dohodnutých
termínov bude študentovi zaslané spolu s faktúrou na emailovú adresu.
2.2. Lekcie nemčiny sa konajú v termínoch podľa dohody.
2.3. Lektorka sa zaväzuje vytvárať na lekciách príjemné, bezpečné a dôverné
prostredie, v ktorom sa študent cíti komfortne a príjemne sa mu v nemčine
napreduje. Lektorka je zároveň otvorená študentovým nápadom a želaniam na
zlepšenie výuky, úprimnej spätnej väzbe i konštruktívnej kritike.
2.4. Študent sa zaväzuje vytvoriť si vo svojej agende čas a priestor, aby sa mohol
zúčastniť dohodnutých lekcií. Je dôležité mať stabilný internet, aby sme sa na
videohovore dobre videli aj počuli. Pre efektívny progres v nemčine študent berie na
vedomie, že okrem času, ktorý venuje nemčine na lekcii, je prospešné venovať sa jej
aj samostante (vypracovať si domácu úlohu, vypočuť si podcast, pozrieť si video,…).
2.5. Individuálne lekcie nemčine sú neprenosné. Všetky študijné materiály (napríklad
PDF súbory zdieľané mailom, videá či obsah nahraný do zdieľaného priečinku na
Google Drive) sú určené pre daného študenta a študent ich nesmie šíriť a zdieľať
tretím osobám.
2.6. V prípade, že študent potrebuje zrušiť svoju dohodnutú lekciu, je potrebné
oznámiť to lektorke (správou, mailom) najneskôr 24 hodín pred dohodnutým
termínom.
2.7. Lektorka aj študent sa zaväzujú, že budú rešpektovať čas toho druhého a
prípadné zrušenie lekcie si vždy dajú vzájomne vedieť čím skôr. Vďaka tomu si
ľahšie nájdu alternatívne termíny, ktoré budú vyhovovať obom stranám.
2.8. V prípade, že sa študent neprihlási na lekciu, alebo ju zruší na poslednú chvíľu
(menej ako 24 hodín predtým) sa lekcia ráta ako uskutočnená, bez možnosti
náhradného termínu.
2.9. Balíky lekcií majú svoju platnosť, ktorá je uvedená na webe lektorky.
2.10. Študent sa zaväzuje rešpektovať platnosť zakúpených balíkov.
2.11. V prípade, že by lektorka z vážneho dôvodu musela prerušiť alebo ukončiť
spoluprácu, zaväzuje sa študentovi vrátiť peniaze za nevyčerpané lekcie.
2.12. V prípade, že lektorka musí z vážneho dôvodu zrušiť dohodnutú lekciu menej
ako 24 hodín pred jej začiatkom, študent za lekciu nebude účtovaný a bude mu
ponúknutý doplnkový študijný materiál.

ČLÁNOK III. – POSKYTOVANIE DIGITÁLNYCH PRODUKTOV
3.1. Obsah digitálnych produktov je na predajnej stránke detailne popísaný.
3.2. Zmluva o poskytovaní digitálnych produktov je uzavretá vo chvíli, keď študent
odošle objednávku digitálneho produktu na webovej stránke lektorky, s uvedením
svojich osobných údajov a s povinnosťou platby. Prijatie objednávky sa uskutoční
zaslaním faktúry na emailovú adresu.
3.3. Nakoľko sa jedná o digitálne produkty, ktoré sú určené k okamžitému prezeratiu
a/alebo na stiahnutie, po zaplatení už objednávku nie je možné stornovať, ani vrátiť
peniaze.
3.4. Po zakúpení digitálneho produktu má študent prístup k digitálnemu produktu v
rozsahu, aký je uvedený v popise produktu.
3.5. V digitálnych produktoch – online kurzoch, je možné niektoré materiály zo
stránky stiahnuť a tie ostávajú študentovi navždy, avšak k videám alebo zvukovým
nahrávkam stratí prístup po exspirácii, úspešnom dokončení alebo opustení kurzu.

ČLÁNOK IV. – PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA SLUŽBY
4.1. Lektorka:
● a. je povinná zabezpečiť, aby poskytnuté služby spĺňali platné právne
predpisy SR,
● b. sa zaväzuje uviesť na predajnej stránke digitálnych produktov všetky ich
charakteristiky (obsah a rozsah digitálnych produktov, a podobne),
● c. je povinná zabezpečiť, aby boli zakúpené digitálne produkty študentovi
doručené v dohodnutom rozsahu, kvalite a termíne.
4.2. Lektorka má právo na riadne a včasné zaplatenie faktúry zo strany študenta. V
prípade neuhradenia faktúry a nerešpektovania pravidiel rušenia lekcií má lektorka
právo ukončiť spoluprácu.

ČLÁNOK V. – PRÁVA A POVINNOSTI SPOTREBITEĽA
5.1. Študent:
● a. v prípade individuálnej spolupráce, po dohodnutí termínov lekcií, je povinný
uhradiť lektorke dohodnutú cenu ešte pred začatím čerpania lekcií z balíka,
● a. v prípade objednania digitálneho produktu je povinný uhradiť lektorke
dohodnutú cenu,
● b. je vo vlastnom záujme povinný prevziať zakúpené digitálne produkty a
overiť ich funkčnosť. V prípade, že má študent technické ťažkosti, je potrebné
lektorku čím skôr kontaktovať mailom, aby mohla problém vyriešiť,
● c. nesmie poskytnúť prístup do Členskej sekcie ďalším osobám, ani
vzdelávacie materiály z digitálnych produktov zdieľať a šíriť, pretože
podliehajú právnej ochrane podľa autorského práva. V prípade takéhoto
konania študent zodpovedá lektorke za ujmu, ktorú porušením práv na
ochranu autorského diela spôsobí.
5.2. Študent má právo na poskytnutie služieb v dohodnutom rozsahu, kvalite a
termínoch.

ČLÁNOK VI. – PLATOBNÉ PODMIENKY A ÚHRADA SLUŽIEB
6.1. Lektorka je povinná po objednaní balíka lekcií študentovi zaslať faktúru na
poskytnutú emailovú adresu. Študent je povinný zaplatiť lektorke vopred dohodnutú
sumu ešte pred čerpaním balíka lekcií, a to minimálne 24 hodín vopred.
6.1. Platba za digitálne produkty prebieha bankovým prevodom. Faktúra slúži ako
doklad o platbe bude študentovi automaticky odoslaná do 3 pracovných dní na
emailovú adresu, ktorú uviedol vo svojej objednávke.
6.2. Spôsob platieb:
● Bankovým prevodom

ČLÁNOK VII. – REKLAMAČNÝ PORIADOK (ZODPOVEDNOSŤ ZA CHYBY,
ZÁRUKA, REKLAMÁCIE)
7.1. Lektorka zodpovedá za kvalitu výuky a za prípadné chyby digitálnych produktov.
Lektorka sa zaväzuje pravidelne si pýtať od študenta spätnú väzbu (priebežne na
lekciách, písomne cez dotazník,…) a na základe nej lekcie mu adaptovať výuku na
mieru, s cieľom dať mu kvalitnú zákaznícku skúsenosť a posúvať jeho nemčinu
vpred.
7.2. Študent je povinný svoju nespokojnosť s priebehom výuky, prípadne zistené
vady digitálnych produktov oznámiť lektorke hneď, bezodkladne, na email. Študent
vo svojej správe presne označí druh a rozsah vád poskytnutých služieb. Lektorka má
právo vykonať nápravu týchto chýb do 14 dní.
7.3. Lektorka sa zaväzuje vytvárať v spolupráci bezpečné prostredie, v ktorom so
študentom môžu vždy komunikovať otvorene. Úprimná spätná väzba a konštruktívna
kritika je vždy vítaná. V prípade relevantnej chyby s nemožnosťou nápravy,
technického zlyhania systému a podobne, sa lektorka zaväzuje študentovi vrátiť
peniaze, a to buď v čiastkovej (podľa typu vady) alebo kompletnej sume, ktorú
študent zaplatil.
7.4. Nárok na náhradu či vrátenie peňazí študentovi nevzniká:
● ak sa študent rozhodne nevyužiť zakúpený digitálny produkt,
● ak lektorke neoznámi zjavné chyby digitálneho produktu bezodkladne po ich
zistení,
● po vypršaní prístupu k digitálnym produktom, ktorý je uvedený na predajnej
stránke kurzu,
● ak si študent nestíha vyčerpať dohodnuté termíny lekcií

ČLÁNOK VIII. – OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
8.1. Lektorka prijala primerané technické, organizačné a personálne opatrenia
zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobrala do úvahy
najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných
osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť
bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č.
18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR podľa pravidiel
spracúvania uvedených na webe lektorky.

ČLÁNOK IX. – ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
9.1. Študent má právo obrátiť sa na lektorku so žiadosťou o nápravu (emailom),
pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým lektorka vybavila jeho reklamáciu alebo
ak sa domnieva, že boli porušené jeho práva. Ak lektorka odpovie na túto žiadosť
zamietavo alebo na ňu neodpovie do 60 dní, má študent právo podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu. Študent má právo na mimosúdne
riešenie spotrebiteľského sporu.

ČLÁNOK X. – ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1 Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.1.2023. Informácie sú
zdieľané prostredníctvom webových stránok www.deutschmitzuzana.sk. Lektorka si
vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Každá nová verzia
obchodných podmienok je dostupná na webových stránkach a je označená
dátumom účinnosti. Všetky objednávky sa vždy riadia aktuálnou verziou obchodných
podmienok.

ČLÁNOK XI. – ZÁVEREČNÉ USTANOVENIE
Znenie týchto obchodných podmienok je pre zmluvné strany záväzné.